« Home | 新開始 »

回憶

前幾天在爺爺家中找到了一些對自己來說是無價的一些回憶,那就是總共三本的郵票簿、小學畢業禮的場刊和小學25周年的紀念刊物。不知不覺那已是十多年前的事了,由於沒有scanner在手,所以只好離遠把兩本刊物離遠拍攝下了。

至於郵票簿方面,現在拾起來看真的覺得很壯觀!現在的我怎也想象不到當時讀小學的我怎樣可以收集到那麼多的郵票,尤其是英國不同面值的「女皇頭」郵票更多得恐怖!



圖一至五:香港和英國面值由港幣一毫至五十元、英鎊一便士至兩鎊面值的「女皇頭」郵票
圖六:小學畢業禮場刊、小學成立廿五周年紀念刊物

講開郵票,唔係講笑,我舊屋度有本郵票簿有大清國既郵票,仲唔止一個,係成版﹗
有機會搵番出黎影張相你睇下。

哈﹗我番到去都scan我o的「精選」俾你睇睇﹗

Hihi~
話時話我讀小學時嘟有集郵!!
但10年前搬屋後又唔知去晒邊囉!!
呵呵呵~^^~

我岩岩開xanga 先知你有睇過我xanga ge.. 
呵呵... 小學校刊仲o係度喎??

Barbara:
係呀!
你仲有無keep住呀?

發佈留言