« Home | 【阿博二世】 » | 得閒飲茶 » | SMS的時光 » | Engrish » | 回憶 » | 新開始 »

「怪中文」

其實我這個blog通常不是暢談自己的興趣就是把一些有趣的東西放上來給大家分享﹐輕鬆一下…若果閣下想看的是大談人生哲理那些嚴肅的話題﹐我恐怕你會失望而回了!

話說回頭﹐之前在此提起過"Engrish"﹐其實它的「中文版本」我也見過不少! 可惜的是通常都是場面尷尬或是時間問題不容許我去拍照下來。剛巧﹐之前拿起電話看起內裡的照片來﹐就給我發現了這張相片:

雖然小弟的中文程度不算是很高﹐但是我覺得這個「身心障礙電梯」聽起來的確有點兒怪!
首先﹐這個「身心障礙」令我聯想起精神病。再者﹐給傷殘人士用的電動樓梯我也沒有見過﹐況且英文elevator的翻譯是譯作升降機﹐escalators才是電梯。

至於我在那裡看到這個標語?……這個嘛…在這裡賣個關子﹐遲些再揭曉。

我知你o係邊度見到~~ XD
不過... 身心障礙令我諗起o既唔係精神病~~
反而係自閉同personality disorder~~

AT CAR 8 呢個都幾好笑.XD

就咁睇d磚似係火車站...

不過曼頭你應該唔識搭火車架麻...
咁又點會去火車站呢...

自閉同personality disorder咪即係精神病!

國王﹐我點會唔識搭火車呀?

我講錯o野囉...
身心障礙令我諗起o既唔係痴線o個o的精神病~~
反而係自閉同personality disorder~~
咁樣好o的未??...

haa.......
actually我自己都無諗過"痴線"呢樣野!

身痕... 無啦啦諗到...
lay 埋一邊低低能能咁dup 低頭篤手指o個o的算唔算身心障礙呀?? XD

發佈留言