« Home | We've got our trophy back! » | 對號入座 » | 情人節…快樂? » | 政治不正確!? » | Never Had A Dream Come True » | 小心病毒! » | 死cheap boss!! » | 《在你遙遠的附近》 » | 新年新開始!! » | 12月12日... »

MATCH

由於近幾日我細佬end of year要搬返晒佢間屋o的o野返o黎﹐所以o係無得揀嘅情況下我哋屋企又要再一次大掃除執屋扔垃圾!但係o係呢個過程中我發現原來間屋真係存放o左好多舊嘅雜誌﹐大部份嘅其實都要扔﹐但係同足球有關嘅我都唔大捨得扔...所以暫時都係決定pack起佢先算﹐曼聯官方雜誌我諗係曼迷嘅都會見過﹐所以今次我揀o左英國本地足球雜誌《MATCH》同埋小弟嘅兩本《奪標》珍藏同大家分享!

1999-2000球季嘅三本MATCH


史譚封面 - 1999年9月25日的周刊 - 當時他們才慶祝20週年!


......內附送疴蛋王泰亞比海報乙張


活基治一個蠻搞笑嘅廣告...你記得是甚麼運動品牌的廣告嗎?


費sir紀念賽的報導


因為小弟無scanner嘅關係﹐所以雜誌我用數碼相機好難影得清楚...anyway﹐最下底幅圖係當年嘅拿臣o黎o架!


發福中的Eric the King...


想當年o係唐人街賣成三鎊幾一本嘅奪標!