« Home | 《在你遙遠的附近》 » | 新年新開始!! » | 12月12日... » | 《可喜可賀》 » | 「參考」 » | 節日...?! » | 「身心障礙電梯」 » | 拍照 » | 九型人格 » | Blog tag terrorism!! »

死cheap boss!!

今日返工諗住阿head 0係香港﹐佢assign俾我做0的0野又做得七七八八﹐諗住可以輕輕鬆鬆就放工……唉﹐點知我咁諗就大錯特錯喇!

話說我剛剛入0黎做0既時候其實阿head已經同0左我講話大老細除0左孤寒之外仲好興點人做0野﹐因為佢當正自己係「行政人員」﹐所以稍為需要體力人既工作都會懶友誼咁「叫人幫手」。有次竟然明知阿head自己手頭上有0野做都叫佢幫手﹐跟住仲問返佢做乜0的0野仲未搞掂!

其實之前boss已經叫我幫佢掛同除0的聖誕裝飾﹐原因係我夠高唔使企0係凳或者檯上。咁呢0的咁小事我算數啦﹐但係今日竟然同我講話叫我做完「正經0野」(即係幫你做埋0的唔正經0野﹖)之後﹐幫佢個櫃桶鑽窿再上鏍絲食實handle菜0個塊板(如圖)﹐但係事實上係因為佢放得太多0野先會搞成咁!



張相其實係半途中影架﹐因為一來個電鑽好「慶」(我都係)同好臭﹐二來我專登咳左兩咳好大聲俾老細聽﹐後來老細好尷尬咁講0左唔該﹐又話俾我早放半個鐘云云……好心佢啦﹐有手有腳﹐又唔係唔識用電鑽﹐請我返0黎我又唔係directly under佢﹐真係名符其實「死淨把口」! 到時我阿head返到﹐0的同事實講佢聽乜事﹐到時佢又會俾說話boss聽﹗

haha......your lucky milton

pardon, miss.anonymous?

嘩...你個boss好賤呀...
有手有腳都要人幫佢通櫃...等天收啦佢!!!

發佈留言